"Clash" Belle Aurory Recenzja #243

Obraz
Hej, witajcie Dziś przychodzę do Was z recenzja świetnej książki o gitarzyście (ahhh <mdleje>) Historia Connora i Emily.  On arogancki, pewny siebie gitarzysta, który pokazuje swoją niechęć do Emily. Jednak spełnia z nią coraz więcej czasu.  Ona sympatyczna dziewczyna, która wiele potrafi poświęcić dla osób, które kocha. Podczas czytania tej historii możemy zauważyć zmianę w jednym i drugim bohaterze.  Czy coś między nimi nastąpi ?  Przekonajcie się sami :)  Historia pełna humoru, łez, romansu, a także pikantniejszych momentów. Bohaterowie są dobrze napisani. Tacy realni. Clash niektórymi swoimi zachowaniami mnie wkurzało, bo zachowywał się jak mały gówniarz. Emily jest przesympatyczną osoba, której nie da się nie lubić. Widać jak przechodzi metamorfozę, którą oglądałam z czystą radością.  Poza głównymi bohaterami jest też grono bohaterów pobocznych, którzy idealnie dopełniają całości. Każdy z nich jest inny, ale każdy z nich wnosi coś od siebie do tej historii.  Historia, która

„Niegodziwi święci” Emily A. Duncan Recenzja #187

Hej, witajcie



Nie ukrywam, że część książek trafia na moją listę „ do przeczytania” ze względu na okładkę. I ta książka na tą listę ze względu na swoją okładkę trafiła. Jest ona piękna w swojej prostocie. Ta piękna okładka skrywa ciekawą historię.

Trójka bohaterów, których wiele różni, lecz los złączy ich drogi.

 Nadia, wybranka bogów, dzięki mocom od nich walczy w odwiecznej walce. Jednak jej dar może być nagrodą a także przyczyną porażki. 

Serafin, książę Tranawani, potężny mag krwi. Świetny strateg, który większość czasu spędził na wojnie.  Jednak przed nim najważniejsza z walk. Musi zawalczyć o własne życie.

Malachiasz, najbardziej tajemniczy z tej trójki. Posiada moc, lecz nikt nie wie jak dużą. A jego sekrety mogą okazać się mroczniejsze niż wszyscy sądzą.

Ta trójka zabiera czytelników w świat magii, namiętności i słowiańskiej magii. Dacie się na tą podróż namówić?

W tej historii dostaje magię, brutalny świat i fabułę, kt®a wkręca, ale dopiero od połowy. Pierwsza połowa książki strasznie mi się ciągnęła.  Nie umiałam się wbić w tą historię, lecz druga polowa to był czysty majstersztyk historii. Dostałam wszystko czego brakowało mi w pierwszej części. Druga część wynagrodziła mi moje męki pierwszej części.  
Pięknie wykreowany świat gdzie wyznawcy mieszają się z grzesznikami. Gdzie toczy się wojna między jednymi a drugimi. Gdzie jedna osoba może przeciągnąć szale zwycięstwa na jedną ze stron.

Moją całkowitą uwagę zdobył Malachiasz, ten tajemniczy gościu, który mnie intrygował. Chciałbym dowiedzieć się co siedzi w jego głowie.

Jest to historia, która nie jest bezbłędna. Lecz jest tą która wielu się spodoba. A znajdą się tez tacy, którzy ją znienawidzą. Mnie ona porwała, choć dopiero od drugiej połowy.  A wtedy dostałam historię idealną.

Czekam na kolejną cześć, bo zakończenie zostawiło mnie z większą ilością pytań niż odpowiedzi.

Polecam, lecz ostrzegam przed początkiem. Nie zniechęcajcie się jednak, bo dalsza część jest świetna.

Dziękuje Wydawnictwu Zysk i S-ka za możliwość poznania tej historii. 


 Trzymajcie się;)
 Dane książki: 
Wydawnictwo: Zysk i S-ka
Rok wydania: 2020
Liczba stron: 443
Moja ocena: 8/10

Komentarze