"Clash" Belle Aurory Recenzja #243

Obraz
Hej, witajcie Dziś przychodzę do Was z recenzja świetnej książki o gitarzyście (ahhh <mdleje>) Historia Connora i Emily.  On arogancki, pewny siebie gitarzysta, który pokazuje swoją niechęć do Emily. Jednak spełnia z nią coraz więcej czasu.  Ona sympatyczna dziewczyna, która wiele potrafi poświęcić dla osób, które kocha. Podczas czytania tej historii możemy zauważyć zmianę w jednym i drugim bohaterze.  Czy coś między nimi nastąpi ?  Przekonajcie się sami :)  Historia pełna humoru, łez, romansu, a także pikantniejszych momentów. Bohaterowie są dobrze napisani. Tacy realni. Clash niektórymi swoimi zachowaniami mnie wkurzało, bo zachowywał się jak mały gówniarz. Emily jest przesympatyczną osoba, której nie da się nie lubić. Widać jak przechodzi metamorfozę, którą oglądałam z czystą radością.  Poza głównymi bohaterami jest też grono bohaterów pobocznych, którzy idealnie dopełniają całości. Każdy z nich jest inny, ale każdy z nich wnosi coś od siebie do tej historii.  Historia, która

„Wigilia pełna duchów. Zbiór opowiadań grozy” Recenzja #168

Hej, witajcie

Dziś mam dla Was kolejny zbiór opowiadań, ale tym razem związane z wątkami paranormalnymi. Nie wszystkie one dotyczą świąt. Ale warto na nie zwrócić uwagę.

Mamy tu zbiór 12 opowiadań z duchami w tle. Niektóre powodują takie dziwne uczucie, że ktoś stoi za tobą. Niektóre zaś odebrałam jako „ serio?  ktoś się na to nabiera?”.  Mamy tu klimat epoki wiktoriańskiej i pewnie osoba żyjąca w tamtych czasach bardziej by się tego przestraszyła niż ówczesny czytelnik. W dzisiejszych czasach za dużo tego mamy, aby bać się wszystkiego. 
Dostajemy tu historię, które pokazuje, ze nie wszystko da się pojąć rozumem.  W wielu opowiadaniach przedstawionych w tej książce występuje konflikt miedzy tą racjonalną, twardo stąpającą częścią  mózgu, a tą która uwierzy w te zjawiska paranormalne.

Część tych opowiadań była bardzo rozwlekła i trochę za bardzo absurdalna, ale zdecydowana większość wciągnęłam mnie tak, ze nie interesowało mnie nic innego.
Tytuł naprowadza nas, aby czytać to w okresie świąt, lecz dla mnie jest ona idealna w jesienno-zimowe wieczory przy kominku.
A one zostały pięknie oprawione w twardą oprawę  z obwolutą.
Polecam Wam poznać te historię. Dajcie również znać co nich sądzicie ;)

Dziękuję wydawnictwu Zysk i S-ka za możliwość poznana tych historii. 

 Trzymajcie się;)
 Dane książki: 
Wydawnictwo:  Zysk i S-ka
Rok wydania: 2019
 Liczba stron: 392
Moja ocena: 9/10

Komentarze