"Clash" Belle Aurory Recenzja #243

Obraz
Hej, witajcie Dziś przychodzę do Was z recenzja świetnej książki o gitarzyście (ahhh <mdleje>) Historia Connora i Emily.  On arogancki, pewny siebie gitarzysta, który pokazuje swoją niechęć do Emily. Jednak spełnia z nią coraz więcej czasu.  Ona sympatyczna dziewczyna, która wiele potrafi poświęcić dla osób, które kocha. Podczas czytania tej historii możemy zauważyć zmianę w jednym i drugim bohaterze.  Czy coś między nimi nastąpi ?  Przekonajcie się sami :)  Historia pełna humoru, łez, romansu, a także pikantniejszych momentów. Bohaterowie są dobrze napisani. Tacy realni. Clash niektórymi swoimi zachowaniami mnie wkurzało, bo zachowywał się jak mały gówniarz. Emily jest przesympatyczną osoba, której nie da się nie lubić. Widać jak przechodzi metamorfozę, którą oglądałam z czystą radością.  Poza głównymi bohaterami jest też grono bohaterów pobocznych, którzy idealnie dopełniają całości. Każdy z nich jest inny, ale każdy z nich wnosi coś od siebie do tej historii.  Historia, która

„Serce gangstera” Anna Wolf Recenzja #170

Hej, witajcie

Dziś mam dla Was recenzję książki z polskiego podwórka, która wciągnęłam  mnie tak, że nie wiedziałam kiedy ją skończyłam. Jest to romans mafijnym, w którym znalazłam to co uwielbiam. Dostaje tu niebezpiecznych mężczyzn, dużo humoru, cięty język i szczyptę erotyzmu czego chcieć więcej?? Kolejnej części ;))
Głównym bohaterem tej historii jest Aleksiej, niebezpieczny mężczyzna. Jest właścicielem klubu z kasynem.  I właśnie w tym kasynie pewien hazardzista zadłuża się na nie małą sumę, a w ramach zabezpieczenia długu oddaje swoją siostrę Chloe. Aleksiej porywa ją i trzyma w swoim domu.  Chloe wpada w oko Aleksiejowi i ten postanawia ją zdobyć.
Czy mu się to uda? A może Nick spłaci dług? Albo Chloe ucieknie? Przekonajcie się sami ;)

Nie mogę uwierzyć , ze jest to debiut. Anna Wolf jest kolejną polską pisarką, która piszę tak jak by tworzyła już wiele lat, a na swoim koncie miała same bestsellery.  
Historia ta wciągnęła mnie od pierwszych stron, tak jak moje serce skradł sam Aleksiej od momentu jak go tylko spotkałam. Jest to naprawdę fajnie napisana powieść, która nie ma zbędnych elementów. Wszystkie wątki są ważne i tworzą spójną całość.  Fabuła interesuje i intryguje, a zwroty akcji zapierają dech w piersi.
Co do bohaterów?
Chloe na początku wydawała mi się taka nic nieznacząca kobieta, która użala się nad swoim losem. Lecz kiedy poznaje ją bardziej okazuje się ona pewną siebie kobietą, która ma bardzo cięty język. Nie daje sobą pomiatać, ale wie kiedy należy odpuścić.
Aleksiej, szef mafii, który zdobył moje serce. Niebezpieczny, bez litości i z twardymi zasadami. Bierze to co chce, a inni musza liczyć się z jego zdaniem.  Rodzina jest najważniejsza, a na szacunek każdy musi sobie zasłużyć. Ma dwa oblicza. Jedno bardzo groźne, drugie czułe i delikatne.
Chloe i Aleksiej dwa bieguny, dwie osobowości z twardym charakterem. Ich spotkania to niekiedy wybuchy wulkanu. Jednak od początku cos między nimi zaczyna się dziać. 
Jest to powieść o walce o  przetrwaniu, mająca w sobie dużo mroku i niebezpieczeństwa. A także powieść o przyjaźni, oddaniu, namiętności.  Pokazuje ona również, ze niekiedy warto złamać swoje zasady, zburzyć swój mur, bo może wyjść z tego dużo dobrego, lecz trzeba zdobyć do tego siłę.
Pod koniec tej historii pojawia się pewna osoba, która zdobywa moją uwagę na równi z Aleksiejem i mam nadzieję, że poznam go bliżej.
Ja jestem oczarowana tą historią i polecam ją Wam z całego serca.  Autorce gratuluje debiutu i czekam na więcej.

Jeszcze raz polecam, polecam, polecam ;)
Wydawnictwu NieZwykłe dziękuje za możliwość przeczytania tej książki. 


 Trzymajcie się;)
 Dane książki: 
Wydawnictwo: NieZwykłe
Rok wydania: 2020
 Liczba stron:  247
Moja ocena:10/10

Komentarze