"Clash" Belle Aurory Recenzja #243

Obraz
Hej, witajcie Dziś przychodzę do Was z recenzja świetnej książki o gitarzyście (ahhh <mdleje>) Historia Connora i Emily.  On arogancki, pewny siebie gitarzysta, który pokazuje swoją niechęć do Emily. Jednak spełnia z nią coraz więcej czasu.  Ona sympatyczna dziewczyna, która wiele potrafi poświęcić dla osób, które kocha. Podczas czytania tej historii możemy zauważyć zmianę w jednym i drugim bohaterze.  Czy coś między nimi nastąpi ?  Przekonajcie się sami :)  Historia pełna humoru, łez, romansu, a także pikantniejszych momentów. Bohaterowie są dobrze napisani. Tacy realni. Clash niektórymi swoimi zachowaniami mnie wkurzało, bo zachowywał się jak mały gówniarz. Emily jest przesympatyczną osoba, której nie da się nie lubić. Widać jak przechodzi metamorfozę, którą oglądałam z czystą radością.  Poza głównymi bohaterami jest też grono bohaterów pobocznych, którzy idealnie dopełniają całości. Każdy z nich jest inny, ale każdy z nich wnosi coś od siebie do tej historii.  Historia, która

[PRZEDPREMIEROWO] „Ktoś, kogo znamy” Shari Lapena Recenzja #169

Hej, witajcie


Dziś przychodzę do Was z książką, która niedługo będzie miała swoja premierę. Jest to porywający thriller, który rozpoczyna się sceną morderstwa.  A potem przenosimy się na przedmieścia miasteczka koło Nowego Yorku. W jednym z domów matka pewnego chłopaka odkrywa, że on włamuje się do domów swoich sąsiadów.  Będąc w nich sprawdza ich komputery, poznając ich sekrety. Do dwóch domów, do których włamał się chłopak zostają podrzucone listy od jego matki z przeprosinami.  Jeden z tych listów trafia do domu, gdzie jego mieszkanka została zamordowana.
Kto się włamywał? Jakie sekrety poznał? A przede wszystkim kto zamordował kobietę i dlaczego?
 Zapraszam do lektury;)

Książka przekonała mnie do siebie już swoim opisem.  A czytając ją ciągle miałam myśl, co tu się może jeszcze wydarzyć.  Do ostatnich stron nie byłam pewna kto zabił, było kilu kandydatów, ale nie odkryłam prawdziwego mordercę.
Jest to opowieść o sąsiedzkim życiu, gdzie każdy z każdym się zna. A jednak nie tak do końca wszystko wiadomo. Każdy posiada sekret, który jak wyjdzie na jaw pociąga sekrety innych za sobą.  Lista podejrzanych o morderstwo wraz z rozwijaniem się tej historii staje się coraz dłuższa.
Jest to bardzo realistyczna powieść Jestem w stanie wyobrazić sobie taką społeczność.  
Śledztwo dotyczące morderstwa „widzimy”  z perspektywy kilku osób. Poznajemy ich myśli czyny, dzięki temu wiele możemy się dowiedzieć. Lecz trzeba pamiętać, że każdy może kłamać. Dzięki temu możemy się wcielić w detektywów i razem z nimi odkryć mordercę.
Mocno wciągnęła mnie ta historia. Musiałam poznać kto i dlaczego zabił.  A styl pisania autorki tylko pomagał mi w czytaniu tej książki. Zaskoczenia, które tu serwuje autorka, te zwroty akcji, wychodzące na światło dzienne informacje, które całkowicie zmieniają postrzeganie wszystkiego.   Jest to naprawdę dobra historią, która jak się zacznie to nie da się odłożyć na bok.
 Polecam, polecam, polecam. Mnie ta historia kupiła, jest to pierwsze spotkanie z tą autorką, ale już wiem, ze na pewno nie ostatnie;)

Za możliwość przeczytania przedpremierowego dziękuje Wydawnictwu Zysk i S-ka.

 Trzymajcie się;)
Dane książki: 
Wydawnictwo: Zysk i S-ka
Rok wydania: 2020
Liczba stron: 335
 Moja ocena: 10/10

Komentarze