"Clash" Belle Aurory Recenzja #243

Obraz
Hej, witajcie Dziś przychodzę do Was z recenzja świetnej książki o gitarzyście (ahhh <mdleje>) Historia Connora i Emily.  On arogancki, pewny siebie gitarzysta, który pokazuje swoją niechęć do Emily. Jednak spełnia z nią coraz więcej czasu.  Ona sympatyczna dziewczyna, która wiele potrafi poświęcić dla osób, które kocha. Podczas czytania tej historii możemy zauważyć zmianę w jednym i drugim bohaterze.  Czy coś między nimi nastąpi ?  Przekonajcie się sami :)  Historia pełna humoru, łez, romansu, a także pikantniejszych momentów. Bohaterowie są dobrze napisani. Tacy realni. Clash niektórymi swoimi zachowaniami mnie wkurzało, bo zachowywał się jak mały gówniarz. Emily jest przesympatyczną osoba, której nie da się nie lubić. Widać jak przechodzi metamorfozę, którą oglądałam z czystą radością.  Poza głównymi bohaterami jest też grono bohaterów pobocznych, którzy idealnie dopełniają całości. Każdy z nich jest inny, ale każdy z nich wnosi coś od siebie do tej historii.  Historia, która

„Krwiodziej” Susan Dennard Recenzja #166

Hej, witajcie

Dziś, dzięki portalowi czytam pierwszy.pl (Link do portalu) , mam dla Was recenzję trzeciej część  serii Czarnoziemie. I moją ulubioną. Dzięki tej części poznajemy dość tajemniczego krwiodzieja   Aeduana.

Aeduan oraz więziodziejka Iseult łączą siły, aby chronić małą dziewczynkę Sowę, która jest dość potężną ziemiodziejką.  Przed tą trójką czeka bardzo trudna podróż, która spowoduje, że Krwiodziej musi  zmierzyć się ze swoją przeszłością, a także skonfrontować się ze swoją teraźniejszością.  Oprócz nich mamy jeszcze prawdodziejkę, która przebywa na dworze cesarzowej. I zgodnie z obietnicą może go opuścić dopiero, gdy wszyscy przeciwnicy cesarzowej zostaną odkryci.
Celem nadrzędnym dla więziodziejka i prawdodziejki jest połączenie się, ponieważ tylko razem mogą przynieść upragniony pokój. Czy im się to uda? Przeczytajcie sami ;)

Ta część jest bardziej mroczna od poprzednich, ale nie dziwota jesteśmy w fazie wojny.  Ale dzięki temu, ze skupiamy się na Aeduanie możemy go poznać bardzo wnikliwie.  Poznajemy jego przeszłość, jego myśli. Z czym się zmaga, nad czym się zastanawia.
W tej części fabuła powoduje, ze moje serce parę razy stanęło podczas czytania. Trzyma za serce, mknie do przodu, ale da się wszystko ogarnąć.
Głównym plusem całej tej książki są świetnie wykreowani bohaterowie. Rekompensują wszystkie minusy, które mogą się tu pojawić. U mnie jedynym minusem były za długie niektóre rozdziały.
Zakończenie wbija w fotel i po jego przeczytaniu chce kolejną część i to szybko.  Jestem bardzo ciekawa co autorka dalej wymyśliła i jak się losy tych bohaterów potoczą.
Bardzo dobra kontynuacja, która daje nadzieję na jeszcze lepszą kolejną część. Jestem nią oczarowana i polecam z całego serca.

Ja czekam na kolejną część, a Wy jeśli nie znacie tej serii to biegnijcie po nią;)
"Różny wiek, różna płeć, różne szkliste oczy i rozrzucone kończyny. A jednak krew zawsze wyglądała tak samo."
 Trzymajcie się;)
 Dane książki: 
Wydawnictwo: SQN
 Rok wydania: 2019
 Liczba stron:512
 Moja ocena: 10/10

Komentarze