"Clash" Belle Aurory Recenzja #243

Obraz
Hej, witajcie Dziś przychodzę do Was z recenzja świetnej książki o gitarzyście (ahhh <mdleje>) Historia Connora i Emily.  On arogancki, pewny siebie gitarzysta, który pokazuje swoją niechęć do Emily. Jednak spełnia z nią coraz więcej czasu.  Ona sympatyczna dziewczyna, która wiele potrafi poświęcić dla osób, które kocha. Podczas czytania tej historii możemy zauważyć zmianę w jednym i drugim bohaterze.  Czy coś między nimi nastąpi ?  Przekonajcie się sami :)  Historia pełna humoru, łez, romansu, a także pikantniejszych momentów. Bohaterowie są dobrze napisani. Tacy realni. Clash niektórymi swoimi zachowaniami mnie wkurzało, bo zachowywał się jak mały gówniarz. Emily jest przesympatyczną osoba, której nie da się nie lubić. Widać jak przechodzi metamorfozę, którą oglądałam z czystą radością.  Poza głównymi bohaterami jest też grono bohaterów pobocznych, którzy idealnie dopełniają całości. Każdy z nich jest inny, ale każdy z nich wnosi coś od siebie do tej historii.  Historia, która

„Śmiertelne oczyszczenie” Agata Polte Recenzja #162

Hej, witajcie

Dziś mam dla Was recenzje książki z polskiego podwórka. Autorkę poznałam przy okazji innej powieści, lecz teraz wkroczyła na podwórko bliskie memu sercu.
Główną bohaterką tej historii jest Kai, która posiada pewien dar. Nie jest ona jedyną obdarzoną czymś nadzwyczajnym.  Kiedyś w czasie wojny wynalezione serum, które miało poprawić siłę żołnierzy, a to co stało się z Kai i innymi to efekt uboczny tego serum.
W wieku 14 lat uciekła z domu i po tułaczce trafiła do gangu Żmij.  Ktoś zaczyna zagrażać im, lecz nie wiadomo kto nim jest.
Co się tam dalej dzieje? Przekonajcie się sami;) A dzieje się wiele.

Książka zawiera  w sobie historię, która nie pozwala się nudzić. Akcja idzie w fajnym tempie, jest wiele zwrotów akcji.  A opis scen walki to majstersztyk. Czułam się jak bym tam była.
Bohaterowie pojawiający się w tej historii są tak różni, że aż dziw jakie wspaniałe duety lub grup tworzą razem.  W moje oczy oprócz Kai rzucił się Lucan, przywódca Żmij. Jest on charyzmatycznym muzyczną, który darzy zaufaniem swoich współpracowników. Za każdego z nich jest w stanie oddać życie.

Kai jest jak na swój wiek dojrzała kobietą, która tęskni za rodzeństwem, lecz osoby należące do gangu również traktuje jak rodzinę.  Ma cięty język, który dość często wykorzystuje.
Każdy z nich ma swoje tajemnice, a my znamy tylko ich teraźniejszość, nie znamy przeszłości. Nie ma tu takiej osoby, o której mogłabym że jej nie lubię.
Książkę czytałam bardzo szybko, bo mnie to wciągnęła w swój świat. Zakończyła się tak, ze chce kolejną część tu i teraz.
Polecam przeczytać tą historie, bo jest warta uwagi każdego;)

Dziękuje wydawnictwu Zysk i S-ka za możliwość przeczytania tej historii;)  
"- Czy ona miała niedawno wstrząśnienie mózgu, a wy dopuściliście ją do walki? - Odwrócił się do Erana. - A ty byłeś na tyle głupi, że bez odrobiny mocy teleportowałeś waszą dwójkę? Bogowie, czy ja pracuję z samobójcami?!"
 Trzymajcie się;)
Dane książki:
 Wydawnictwo: Zysk i S-ka
 Rok wydania: 2019
 Liczba stron: 389
 Moja ocena: 10/10

Komentarze