"Clash" Belle Aurory Recenzja #243

Obraz
Hej, witajcie Dziś przychodzę do Was z recenzja świetnej książki o gitarzyście (ahhh <mdleje>) Historia Connora i Emily.  On arogancki, pewny siebie gitarzysta, który pokazuje swoją niechęć do Emily. Jednak spełnia z nią coraz więcej czasu.  Ona sympatyczna dziewczyna, która wiele potrafi poświęcić dla osób, które kocha. Podczas czytania tej historii możemy zauważyć zmianę w jednym i drugim bohaterze.  Czy coś między nimi nastąpi ?  Przekonajcie się sami :)  Historia pełna humoru, łez, romansu, a także pikantniejszych momentów. Bohaterowie są dobrze napisani. Tacy realni. Clash niektórymi swoimi zachowaniami mnie wkurzało, bo zachowywał się jak mały gówniarz. Emily jest przesympatyczną osoba, której nie da się nie lubić. Widać jak przechodzi metamorfozę, którą oglądałam z czystą radością.  Poza głównymi bohaterami jest też grono bohaterów pobocznych, którzy idealnie dopełniają całości. Każdy z nich jest inny, ale każdy z nich wnosi coś od siebie do tej historii.  Historia, która

„Łamacze kodów. Historia kryptologii” David Kahn Recenzja #156

Hej, witajcie

Dziś mam dla Was recenzję książki, która nie jest fantastyką ani kryminałem. A zawiera w sobie historię szyfrów.

Najgrubsza książka w mojej biblioteczce, książka zawierająca w sobie historię szyfrów. Historię, która mnie interesowała i interesuje dalej. Z chęcią przeczytałam tą ok. 1700 stronicową lekturę. Zajęło mi to miesiąc, lecz nawet jeśli ta książka miała by tylko 200 stron i tak czytała bym ją wolno. Nie jest to książka, która da się przeczytać na raz, każdy fragment trzeba przemyśleć.  Zawiera w sobie dużo wiedzy na temat szyfrów, kryptologii.  Dużo ciekawostek, których można się dowiedzieć podczas lektury tej pozycji. Od świata starożytnego do współczesności.

Jest to książka, która w 100 % skupia się na faktach i obala mity. Co mnie bardzo cieszy, bo nie potrzeba tu teorii spiskowych.  Rzetelny opis na bazie na faktów, źródeł. Wszystko zebrane i opisane tak, aby każdy to mógł zrozumieć.

Polecam ją każdemu kto interesuje się takimi zagadnieniami. Jest to pięknie wydana lektura, na którą warto zwrócić uwagę. Ja jestem nią zafascynowana.  Warto odkrywać tą historię w pełni świadomie.
Poświęciłam na nią dużo czasu, ale nie był to czas zmarnowany. Polecam ;)

Dziękuje wydawnictwu za możliwość przeczytania jej;)


 Trzymajcie się;)
Dane książki: 
Wydawnictwo: Zysk i S-ka
 Rok wydania: 2019
Liczba stron: 1700
Moja ocena: 10/10

Komentarze