"Clash" Belle Aurory Recenzja #243

Obraz
Hej, witajcie Dziś przychodzę do Was z recenzja świetnej książki o gitarzyście (ahhh <mdleje>) Historia Connora i Emily.  On arogancki, pewny siebie gitarzysta, który pokazuje swoją niechęć do Emily. Jednak spełnia z nią coraz więcej czasu.  Ona sympatyczna dziewczyna, która wiele potrafi poświęcić dla osób, które kocha. Podczas czytania tej historii możemy zauważyć zmianę w jednym i drugim bohaterze.  Czy coś między nimi nastąpi ?  Przekonajcie się sami :)  Historia pełna humoru, łez, romansu, a także pikantniejszych momentów. Bohaterowie są dobrze napisani. Tacy realni. Clash niektórymi swoimi zachowaniami mnie wkurzało, bo zachowywał się jak mały gówniarz. Emily jest przesympatyczną osoba, której nie da się nie lubić. Widać jak przechodzi metamorfozę, którą oglądałam z czystą radością.  Poza głównymi bohaterami jest też grono bohaterów pobocznych, którzy idealnie dopełniają całości. Każdy z nich jest inny, ale każdy z nich wnosi coś od siebie do tej historii.  Historia, która

„Basza smaku” Saygın Ersin Recenzja #103

Hej, witajcie

Dziś przychodzę do Was z recenzja książki, którą mogłam przeczytać dzięki portalowi czytam pierwszy.pl (Link do portalu)


Książka opowiada historię Kucharza, dość tajemniczego bohatera. Dostaje on zaszczyt gotowania w kuchni pałacowej. Co dla wielu było by wielkim zaszczytem, dla niego nie jest. Ta nominacja jest kolejnym punktem w jego planie zemsty. Na kim? Dlaczego? Dowiecie się tego czytając książkę;)


Jak już wspominałam główny bohater tej książki jest bardzo tajemniczy. Więcej dowiemy się o gotowaniu, duszeniu potraw niż o Kucharzu. Ja na początku czytania tej książki miałam taką myśl, że Kucharz to jego imię, a nie tylko fach. Jest on bardzo utalentowaną osobą, już jako dziecko potrafił rozróżniać wyśmienite potrawy od tych złych. Jest on tytułowym Baszą Smaku, a kim dokładnie jest Basza Smaku przeczytajcie sami ;)

Bardzo wielkie ukłony dla autora za zachowanie równowagi między przeszłością a teraźniejszością. Przechodzi to tak płynnie, a jednocześnie wiem dokładnie, w którym miejscu się znajduje. Co mnie bardzo cieszy, bo nie lubię się „gubić” w historii.
Kolejne ukłony za samą kreację głównego bohatera, który nie jest indywidualnością. Ważne, dla postrzegania głównego bohatera, są osoby które pojawiają się w jego życiu. One dopełniają całą postać. co jest dla mnie nowością, ale bardzo przypadło mi do gustu.
Pomimo, ze nie są to moje klimaty, bardzo mi się ta powieść spodobała, a wręcz urzekła mnie ta historia.

Jeśli chcecie się przenieść w ten świat smaków i zapachów sięgnijcie po tą książkę. Polecam z całego serca ;))

"W tym okresie był tak naiwny, że nie zdawał sobie sprawy, iż wiele ludzkich nieszczęść bierze się z wyobraźni, a łańcuchy, które dla siebie wykuwamy, stają się cięższe, im dłużej je nosimy."


 Trzymajcie się;)
Dane książki: 
Wydawnictwo: SQN
 Rok wydania:2018
 Liczba stron: 384
Moja ocena:10/10



Komentarze