"Clash" Belle Aurory Recenzja #243

Obraz
Hej, witajcie Dziś przychodzę do Was z recenzja świetnej książki o gitarzyście (ahhh <mdleje>) Historia Connora i Emily.  On arogancki, pewny siebie gitarzysta, który pokazuje swoją niechęć do Emily. Jednak spełnia z nią coraz więcej czasu.  Ona sympatyczna dziewczyna, która wiele potrafi poświęcić dla osób, które kocha. Podczas czytania tej historii możemy zauważyć zmianę w jednym i drugim bohaterze.  Czy coś między nimi nastąpi ?  Przekonajcie się sami :)  Historia pełna humoru, łez, romansu, a także pikantniejszych momentów. Bohaterowie są dobrze napisani. Tacy realni. Clash niektórymi swoimi zachowaniami mnie wkurzało, bo zachowywał się jak mały gówniarz. Emily jest przesympatyczną osoba, której nie da się nie lubić. Widać jak przechodzi metamorfozę, którą oglądałam z czystą radością.  Poza głównymi bohaterami jest też grono bohaterów pobocznych, którzy idealnie dopełniają całości. Każdy z nich jest inny, ale każdy z nich wnosi coś od siebie do tej historii.  Historia, która

„Dama Paxtona” Agnieszka Siepielska Recenzja #174

Hej, witajcie




Dziś przychodzę do Was z recenzją książki polskiej autorki. Twórczość tej autorki poznałam już za sprawą „Rhysa”, który bardzo mi się spodobał. Gdy tylko usłyszałam o nowej powieści wiedziałam, że musze ja przeczytać.
„Dama Paxtona” opowiada historię Nikki, która po latach wraca do Prescott, mieście gdzie spędzała wakacje. Chce zaznać spokoju mieszkając w domu odziedziczonym po dziadkach. Jednak nie jest jej dany spokój, ponieważ teren wokół jej domu zajął gang motocyklowy, którym vice jest jej kolega z dzieciństwa, który lubił jej dokuczać, Paxton. Gang, do którego należy Patxon interesuje się terenami, które należą do Nikki. Paxton postanawia przekonać Nikki do wyprowadzki. Czy aby na pewno?

Po „Rhysie” miałam wielkie wymagania co do tej książki, pomijając fakt, ze jest to osobna historia. Autorka te moje wielkie wymagania spełniła i to z wielkim zapasem. Książka mnie oczarowała, wciągnęła i nadal trzyma w napięciu co tam będzie dalej. Nie będę tu ukrywać mam słabość do facetów na motocyklach, więc książka idealna dla mnie;)
Książka, przy której nie da się nudzić. Zapewnia, co parę stron, takie „WTF!”. Nie ze względu, że jest tak źle, tylko że jest tak wydarzenia mkną do przodu. A główni bohaterowie to para idealna. Ile przy ich rozmowach, przekomarzaniach się uśmiałam to moje ;) Reszta bohaterów tworzy fajne tło dla nich i podkręca, niekiedy, atmosferę. Szczególnie jeden pan Aslan :D
Nikki jest kobiet, która nie da sobie w kasy dmuchać. Wie czego chce od życia i do perfekcji opanowała używanie sarkazmu. Jednak, gdy ktoś potrzebuje pomocy zawsze jest chętna.
Paxton to facet z dość trudnym dzieciństwem. Musiał sobie radzić sam i dopiero wybawieniem stał się dla niego klub. Gdy go poznajemy jest arogancki i taki, którego najchętniej b się udusiło. Lecz w trakcie trwania akcji, możemy poznać jego drugie, lepsze oblicze, w którym można się zakochać.
Książka jest świetna, więc jeśli jeszcze jej nie znacie to musicie to nadrobić. Bohaterów można albo kochać, albo nienawidzić ( albo jedno i drugie w stosunku do Paxtona ;D). Trzyma w napięciu do ostatnich stron, nie można jej odłożyć na bok. Czasem przewidywalna, czasem zaskakuje z pełną mocą.
Po prostu polecam, a ja czekam na dalszy rozwój sytuacji, czyli na kolejną cześć.
Za możliwość przeczytania dziękuje Wydawnictwu NieZwykłe;)



Trzymajcie się;)

Dane książki: 
Wydawnictwo: NieZwykłe
Rok wydania:  2020
Liczba stron: 275
Moja ocena: 10/10

Komentarze