"Clash" Belle Aurory Recenzja #243

Obraz
Hej, witajcie Dziś przychodzę do Was z recenzja świetnej książki o gitarzyście (ahhh <mdleje>) Historia Connora i Emily.  On arogancki, pewny siebie gitarzysta, który pokazuje swoją niechęć do Emily. Jednak spełnia z nią coraz więcej czasu.  Ona sympatyczna dziewczyna, która wiele potrafi poświęcić dla osób, które kocha. Podczas czytania tej historii możemy zauważyć zmianę w jednym i drugim bohaterze.  Czy coś między nimi nastąpi ?  Przekonajcie się sami :)  Historia pełna humoru, łez, romansu, a także pikantniejszych momentów. Bohaterowie są dobrze napisani. Tacy realni. Clash niektórymi swoimi zachowaniami mnie wkurzało, bo zachowywał się jak mały gówniarz. Emily jest przesympatyczną osoba, której nie da się nie lubić. Widać jak przechodzi metamorfozę, którą oglądałam z czystą radością.  Poza głównymi bohaterami jest też grono bohaterów pobocznych, którzy idealnie dopełniają całości. Każdy z nich jest inny, ale każdy z nich wnosi coś od siebie do tej historii.  Historia, która

"Wroga miłość" Ana Rose Recenzja #138

Hej, witajcie

 Dziś przychodzę do Was z drugą książka polskiej autorki Ana Rose. Pierwsze moje spotkanie z jej twórczością było tak fantastyczne, że nie mogłam sobie podarować kolejnego. Tym razem wkraczamy w konflikt rodzinno-mafijny.
Głównymi bohaterami tej książki jest
Adeline oraz Damion. Są swoimi wrogami lecz czy połączy ich coś więcej. Adeline i jej siostra są zmuszone ukrywać się przed zawodowym zabójcą Damianem i jego rodziną. Nigdy nie miały normalnego życia, zawsze się ukrywały. Tym razem ich kryjówka jest bardzo blisko ich wrogów. Ich losy zostają splecione z losami ich zabójców. Co z tego wyniknie? Przeczytajcie sami:)
"Wroga miłość" przyciągnęła mnie do siebie okładką oraz opisem, który mówił "przeczytaj mnie, nie pożałujesz." i nie mylił się. Ta historia wciągnęła mnie w swój świat tak, że nie wiedziałam kiedy ją skończyłam. A po przewróceniu ostatniej strony moje zaskoczenie, że to koniec byli niewyobrażalne.
Zakończenie zostawia nas w takim napięciu, że ja już chciałabym sięgnąć po kolejną części. Jestem ciekawa co zrobi Damion i czy Adeline da sobie radę.
Nie chce tu za dużo zdradzać z fabuły, bo gdzie byłaby zabawa, te napięcie: "pozna ją? Zabije? Uda jej się ukryć?" podczas czytania.
Nie jest tajemnicą, że ciągnie mnie do niebezpiecznych facetów i w tej książce nie było inaczej. Moja uwaga od razu została skierowana w stronę Damiona, który nie dość że przystojny, niebezpieczny to jeszcze z humorem, ahhh.
Oprócz Adeline i Damiona mamy tu szereg bohaterów, których nie da się nie lubić. Bez nich ta historia nie byłaby kompletna. Większość  polubiłam, niektórych tolerowałam, ale żadnego z nich nie chciałam zamordować:D
Akcja powieści trzyma nieustannie w napięciu. Odkryje? Nie odkryje? Co zrobi jeśli to odkryje?
A na dodatek jest napisane lekkim, przyjemnym stylem, który można czytać i czytać.
Wciągnęłam się w te historię i Wam polecam poznać ją:)
Jest to kolejna książka tej autorki, która nie dość, że hipnotyzuje swoją okładką to jeszcze pomiędzy znajduje się historia warta uwagi. No i mamy tu niebezpiecznych, przystojnych facetów czego chcieć więcej? Kolejnych części :D
Ja się zakochałam w twórczości tej autorki, z niecierpliwością czekam na inne jej dzieła. A Wam polecam zaznajomić się z twórczością tej autorki, a z tą książką to już wogóle:D
Za możliwość poznania tej cudownej historii dziękuję autorce :)





"Leżę w łóżku z kobietą, która przebiła się przez moje mury obronne. Nigdy nie przypuszczałem, że do tego dojdzie… Nagle ona odwraca się do mnie plecami i zamieram jak cholerny słup soli. Moje serce przestaje na chwilę bić… Ten tatuaż… Gdzieś go już widziałem…"
 Trzymajcie się;)
Dane książki: 
Wydawnictwo: WasPos
Rok wydania: 2019
Liczba stron: 225 (ebook) 
Moja ocena: 10/10

Komentarze