"Clash" Belle Aurory Recenzja #243

Obraz
Hej, witajcie Dziś przychodzę do Was z recenzja świetnej książki o gitarzyście (ahhh <mdleje>) Historia Connora i Emily.  On arogancki, pewny siebie gitarzysta, który pokazuje swoją niechęć do Emily. Jednak spełnia z nią coraz więcej czasu.  Ona sympatyczna dziewczyna, która wiele potrafi poświęcić dla osób, które kocha. Podczas czytania tej historii możemy zauważyć zmianę w jednym i drugim bohaterze.  Czy coś między nimi nastąpi ?  Przekonajcie się sami :)  Historia pełna humoru, łez, romansu, a także pikantniejszych momentów. Bohaterowie są dobrze napisani. Tacy realni. Clash niektórymi swoimi zachowaniami mnie wkurzało, bo zachowywał się jak mały gówniarz. Emily jest przesympatyczną osoba, której nie da się nie lubić. Widać jak przechodzi metamorfozę, którą oglądałam z czystą radością.  Poza głównymi bohaterami jest też grono bohaterów pobocznych, którzy idealnie dopełniają całości. Każdy z nich jest inny, ale każdy z nich wnosi coś od siebie do tej historii.  Historia, która

„Zmiana” J. Sterling Recenzja #96

Hej, witajcie


Dziś przychodzę do Was z drugą częścią przygód Jacka i Cassie.
Tą książkę miałam możliwość przeczytać dzięki portalowi czytampierwszy.pl (Link do portalu)
W tej książce mamy przedstawione dalsze losy Jacka i Cassie po tym jak wrócili do siebie. Na początku dowiadujemy się co się działo z Jackiem, kiedy ostatni raz spotkał się z Cassie aż do momentu kiedy stanął w jej drzwiach. Wydawało by się, że ich życie będzie już kolorowe, lecz nie jest tak. Jack i Cassie wkraczają w nowe funkcję, Cassie jako dziewczyna bardzo dobrego  zawodnika nie do końca akceptują żony innych zawodników. Powróci do nich z wielkim hukiem ich przeszłość, która nieźle zamiesza.
Co się tam dokładnie działo, jak oni sobie z tym radzili? Przeczytajcie sami.

Niestety nie porwała mnie ta cześć. Chyba za dużo oczekiwałam po dobrej pierwszej części.  Jak dla mnie stanowczo za dużo zostało poświęcone temu co Jack robił przed ich spotkaniem. Nie mówię, że to jest złe, lecz strasznie rozwlekłe.
Po tym dość długim początku ta historia wciąga mnie w swój świat. Gdy myślałam, że już pójdzie wszystko w dobrym kierunku, bo mam fajne zwroty akcji, niespodziewane wydarzenia. Niestety koniec jest dla mnie nie do przejścia przesłodki, prze-lukrowy, taki jak dla mnie, nie pasujący do całości.
Wielce nieobecni, którzy mogli by tą historie podnieść, czyli przyjaciółka Cas oraz brat Jacka. Bardzo mi ich tu brakowało i bardzo żałuje, ze nie było ich więcej.
Miałam dziwne wrażenie, że ta część była napisana z przymusu.  Może gdyby ta cześć opowiadała historię innej pary było by lepiej.
Jak z takiego pięknego Bad boya Jack mógł stać się takim cukierkowym czymś?

Szkoda, bardzo żałuje. Pozostanę jednak przy pierwszej części, a tą puszczę w niepamięć. 

"Jedynym sposobem na dalsze życie bez żalu było zaakceptowanie przeszłości."
Trzymajcie się;)
 Dane książki: 
Wydawnictwo:SQN
 Rok wydania: 2018
Liczba stron: 320
Moja ocena: 3/10

Komentarze