"Clash" Belle Aurory Recenzja #243

Obraz
Hej, witajcie Dziś przychodzę do Was z recenzja świetnej książki o gitarzyście (ahhh <mdleje>) Historia Connora i Emily.  On arogancki, pewny siebie gitarzysta, który pokazuje swoją niechęć do Emily. Jednak spełnia z nią coraz więcej czasu.  Ona sympatyczna dziewczyna, która wiele potrafi poświęcić dla osób, które kocha. Podczas czytania tej historii możemy zauważyć zmianę w jednym i drugim bohaterze.  Czy coś między nimi nastąpi ?  Przekonajcie się sami :)  Historia pełna humoru, łez, romansu, a także pikantniejszych momentów. Bohaterowie są dobrze napisani. Tacy realni. Clash niektórymi swoimi zachowaniami mnie wkurzało, bo zachowywał się jak mały gówniarz. Emily jest przesympatyczną osoba, której nie da się nie lubić. Widać jak przechodzi metamorfozę, którą oglądałam z czystą radością.  Poza głównymi bohaterami jest też grono bohaterów pobocznych, którzy idealnie dopełniają całości. Każdy z nich jest inny, ale każdy z nich wnosi coś od siebie do tej historii.  Historia, która

„Błękitna miłość” S. C. Ransom Recenzja #97

Hej, witajcie
Dziś mam dla Was książkę, która nie jest o wampirach ani wilkołakami, ale z duchami.
Jest to kiszka , która zauroczyła mnie swoją okładką, a także  zaintrygował mnie jej tytuł.  

Główną bohaterką tej książki jest Alex, która właśnie ukończyła szkołę.  Spędza czas ze znajomymi. Podczas jednego takiego wypadu nad rzeka znajduję tajemniczą bransoletkę, która jej się bardzo podoba.  Postanawia zabrać bransoletkę i po oczyszczeniu jej zaczyna ją nosić.  Po pewnym czasie zaczyna widzieć pewnego przystojnego chłopaka, który jest duchem.
Alex zakochuje się w tym duchu, lecz pojawiają się pewne problemy, które nadszarpują jej zaufanie.
Co się tam dalej przeczytajcie sami.

Historia zawarta w książce wciągnęła mnie w swój świat. Tajemnicza historia, w której nawet czytelnik nie wie co jest prawdą a co nie. Błądzimy tak jak główna bohaterka. w historii występują zwroty akcji, które szokują.
Książkę czyta się szybko, bardzo fajny pomysł z połączeniem świata rzeczywistego, ze światem duchów, dzięki amuletowi.
Książka nie jest bez wad. Niestety irytuje mnie głupota głównej bohaterki, którą w pewnych sytuacjach chciałam zabić. I niestety wątek miłosny całkowicie nie dla mnie, ale nadrabia w innych rzeczach.  Z chęcią przeczytam kolejna część tej historii.
Podobało mi się też wyjaśnienie dlaczego niektórzy pozostają duchami.

Pomimo tych wad polecam tą książkę. 


"Dzisiaj jestemMałą błękitną kulką
Z porcelany
Ze szkła"
 Trzymajcie się;)
 Dane książki: 
Wydawnictwo: Amber
 Rok wydania: 2011
Liczba stron: 344
Moja ocena:7/10

Komentarze