"Clash" Belle Aurory Recenzja #243

Obraz
Hej, witajcie Dziś przychodzę do Was z recenzja świetnej książki o gitarzyście (ahhh <mdleje>) Historia Connora i Emily.  On arogancki, pewny siebie gitarzysta, który pokazuje swoją niechęć do Emily. Jednak spełnia z nią coraz więcej czasu.  Ona sympatyczna dziewczyna, która wiele potrafi poświęcić dla osób, które kocha. Podczas czytania tej historii możemy zauważyć zmianę w jednym i drugim bohaterze.  Czy coś między nimi nastąpi ?  Przekonajcie się sami :)  Historia pełna humoru, łez, romansu, a także pikantniejszych momentów. Bohaterowie są dobrze napisani. Tacy realni. Clash niektórymi swoimi zachowaniami mnie wkurzało, bo zachowywał się jak mały gówniarz. Emily jest przesympatyczną osoba, której nie da się nie lubić. Widać jak przechodzi metamorfozę, którą oglądałam z czystą radością.  Poza głównymi bohaterami jest też grono bohaterów pobocznych, którzy idealnie dopełniają całości. Każdy z nich jest inny, ale każdy z nich wnosi coś od siebie do tej historii.  Historia, która

”Prawdodziejka” Susan Dennard Recenzja #85

Hej, witajcie

Książka, którą poleca sama Sarah J. Maas, więc musiałam ja przeczytać. Czy mi się spodobała? Czytajcie dalej;)

W książce zawarta jest historią dwóch więziosióstr Safiya’i oraz Iseult. Wpadaj w poważne kłopoty, kiedy w ślad Safi zaczyna podążać  krwiodziej, który chce ją zabić. Safi jest jego wrogiem, ponieważ jest tytułową prawdodziejką.  Nie jest to jedyny wątek w tej historii. Jest w niej o wiele więcej, ale tego dowiedzcie się sami ;))

Mam jeden problem z tą książką.  Podczas czytania jej historii, ciągle wydawało mi się, że gdzieś pominęłam jakiś jeden tom. Zaczynając tą historię trafiamy w środek jakieś akcji, której nie do końca znamy początku.
Jest to fajna, oryginalna opowieść. Z jak dla mnie nową tematyką, która wciągnęłam mnie w swój świat.  Akcja „idzie” równym tempem. Nic mi nie ucieka, wszystkie szczegóły zdarzę wyłapać.
Główne bohaterki są swoimi przeciwieństwami, które tylko razem są kompletne.  Bardzo im kibicowałam i kibicować będę dalej w kolejnej części.
Niestety nie jest to książka, która będzie jedną z moich ulubionych, ale nie jest to też zła książka. Mam z nią problem.

Mam nadzieję, że druga część rozwieje wiele moich wątpliwości.  Pierwsza cześć ma fajny potencja, ale nie do końca dobrze wykorzystany.

Oceniając tą książkę w całości polecam ją, jednak nie mogę zgodzić się tu z rekomendacją pani Sarahy. Ale polecam ją przeczytać i wyrobić swoją opinię na temat tej książki ;)

"To nie wolności pragnęła. Pragnęła w coś wierzyć, w coś, dla czego mogłaby biec na złamanie karku i walczyć z narażeniem życia, ku czemu mogłaby wyciągnąć ręce w każdej sekundzie życia."
 Trzymajcie się;)
Dane książki: 
Wydawnictwo: SQN
Rok wydania: 2016
Liczba stron: 384
Moja ocena: 7/10

Komentarze