"Clash" Belle Aurory Recenzja #243

Obraz
Hej, witajcie Dziś przychodzę do Was z recenzja świetnej książki o gitarzyście (ahhh <mdleje>) Historia Connora i Emily.  On arogancki, pewny siebie gitarzysta, który pokazuje swoją niechęć do Emily. Jednak spełnia z nią coraz więcej czasu.  Ona sympatyczna dziewczyna, która wiele potrafi poświęcić dla osób, które kocha. Podczas czytania tej historii możemy zauważyć zmianę w jednym i drugim bohaterze.  Czy coś między nimi nastąpi ?  Przekonajcie się sami :)  Historia pełna humoru, łez, romansu, a także pikantniejszych momentów. Bohaterowie są dobrze napisani. Tacy realni. Clash niektórymi swoimi zachowaniami mnie wkurzało, bo zachowywał się jak mały gówniarz. Emily jest przesympatyczną osoba, której nie da się nie lubić. Widać jak przechodzi metamorfozę, którą oglądałam z czystą radością.  Poza głównymi bohaterami jest też grono bohaterów pobocznych, którzy idealnie dopełniają całości. Każdy z nich jest inny, ale każdy z nich wnosi coś od siebie do tej historii.  Historia, która

"Matteo" Marta Zbirowska Recenzja #224

Hej, witajcie 



Nie ukrywam, że jestem fanką książek z wątkiem mafijnym. Więc każda książka z tym wątkiem jest dla mnie interesująca. Inaczej nie było i z tą. Jak wypadła? Zaraz wszystkiego się dowiecie :)
Historia Matteo i Bianci, którzy spotykają się w dość dziwnych okolicznościach. On ma za zadanie zakończyć działalność jednego z domów publicznych, w którym właśnie przebywa Bianca. Oszczędza jej życie i zabiera do siebie. Okazuje się, że Bianca jest zaginiona córka człowieka wysoko postawionego w mafii. W zamian za uratowanie jej życia Matteo otrzymuje Biance za żonę. A co tam dalej się działo to przeczytajcie sami :)


Na początku muszę przyznać, że miałam z tą książką mały problem. Bo jak fabuła była fajna i wciągająca, czasem przewidywalna(ale to nie umniejsza jej fajności) to bohaterowie zmieniają swoje nastawienie w ciągu 30 sekund jest irytujące. A ich niektóre zachowanie, bo tak, bez żadnych przemyśleń, refleksji to jak bym czytała historię małych dzieci a nie dorosłych ludzi. Bianca, a dokładnie jej zachowanie, doprowadzało mnie do szału. A jak się ona uspokoiła to zaczął swoje odpaly mieć Matteo. Występowały tu takie bardzo nierealne rzeczy jak np. List przekazany przez nic niezanczacą postać, który został od tak zaakceptowany bez żadnego ale. Serio? Tak działa mafia? No nie wydaj mi się.
Książka z fajny potencjałem, ale nie do końca wykorzystanym. Jest to debiut więc inaczej na niego patrze i mam nadzieję, że kolejna część będzie lepiej dopracowana. Bo historia jest ciekawa i warta uwagi.
Jest to idealna książka dla osób, które dopiero z mafią zaczynają. Dla tych, tak jak ja, którzy siedzą już sporo czasufu w tym wątku będzie średnia.
Nie jest zła, ale mogą być lepsza. Czekam na kolejną część i trzymam kciuki aby była lepsza od tej.
Za możliwość przeczytania tej książki dziękuję wydawnictwu NieZwykłe:) 


 Trzymajcie się;) 
Dane książki: 
Wydawnictwo: NieZwykłe
Rok wydania: 2021
Liczba stron: 254
Moja ocena: 7/10

Komentarze