"Clash" Belle Aurory Recenzja #243

Obraz
Hej, witajcie Dziś przychodzę do Was z recenzja świetnej książki o gitarzyście (ahhh <mdleje>) Historia Connora i Emily.  On arogancki, pewny siebie gitarzysta, który pokazuje swoją niechęć do Emily. Jednak spełnia z nią coraz więcej czasu.  Ona sympatyczna dziewczyna, która wiele potrafi poświęcić dla osób, które kocha. Podczas czytania tej historii możemy zauważyć zmianę w jednym i drugim bohaterze.  Czy coś między nimi nastąpi ?  Przekonajcie się sami :)  Historia pełna humoru, łez, romansu, a także pikantniejszych momentów. Bohaterowie są dobrze napisani. Tacy realni. Clash niektórymi swoimi zachowaniami mnie wkurzało, bo zachowywał się jak mały gówniarz. Emily jest przesympatyczną osoba, której nie da się nie lubić. Widać jak przechodzi metamorfozę, którą oglądałam z czystą radością.  Poza głównymi bohaterami jest też grono bohaterów pobocznych, którzy idealnie dopełniają całości. Każdy z nich jest inny, ale każdy z nich wnosi coś od siebie do tej historii.  Historia, która

„W mroku snów” Katarzyna Cytlau Recenzja #221

Hej, witajcie 



Nie od dziś wiadomo, że uwielbiam fantastykę. Więc nie mogłam przejść obojętnie kolo tej pozycji. Jest to debiut polskiej autorki. A jak wypadł? zaraz wszystko powiem. Ale jak zwykle od początku;)

Gabriela od zawsze wiedziała, że jest adoptowana, Jednak dopiero w wieku 19 lat dowiedział się, ze ma brata bliźniaka, a jej matka został zamordowana. Odnajdują ją jej ojciec, który wyjaśnia jej dlaczego tak się stało. Jej ojciec okazuje się być Świętym, pradawną istotą obdarzoną potężną mocą. Wyjaśnia jej dlaczego trafiła do rodziny zastępczej, a także opowiada jej o pewnej planecie, która potrzebuje pomocy.  Razem z bratem będą starali przekonać ludzi, aby pozwolili istotą z zagrożonej planety zamieszkać na Ziemi. Co z tego wyjdzie przekonajcie się sami;)

 Mam mały problem z tą książką. Historia jest naprawdę ciekawa, ale bohaterowie są czasem bardzo irytujący i dziecinni. Zachowują się o wiele poniżej swojego wieku. W niektórych sytuacjach przyjmują wszystko bez żadnego „ale”  pomimo, że sytuacja wymaga zadania pytań.  Ignorują zagrożenie jakby nie miało miejsca. Irytowało mnie to okropnie.

Książkę ratuje fabuła, która jest z fajnym pomysłem. Ciekawy motyw z zagrożonymi mieszkańcami innej planety, którzy w pokojowy sposób chcą znaleźć nowe miejsce do zamieszkania. Interesujący był też motyw konfliktu między Świętymi.  Szkoda, ze tak mało było o nim opowiedziane.

Brakowało mi w tej historii trochę więcej Noctusa, Świętego,  który pomaga ludzkości i innym mieszkańcom planet.  Chciałabym zobaczyć jego punkt widzenia tych sytuacji.

 Jest to pierwsza cześć cyklu i na dodatek debiut, więc mam nadzieję, że w dalszych tomach autorka bardziej się rozwinie.

Pomimo tych błędów jest to warta poznania historia. Była to fajna przygoda, ciekawie spędziłam przy tej lekturze czas. Czekam na kolejną część.  A Wam polecam poznać ten tom.

 Trzymajcie się;) 
Dane książki: 
Wydawnictwo: Wydawnictwo Internetowe
 Rok wydania: 2021
 Liczba stron: 424
Moja ocena: 6/10

Komentarze