"Clash" Belle Aurory Recenzja #243

Obraz
Hej, witajcie Dziś przychodzę do Was z recenzja świetnej książki o gitarzyście (ahhh <mdleje>) Historia Connora i Emily.  On arogancki, pewny siebie gitarzysta, który pokazuje swoją niechęć do Emily. Jednak spełnia z nią coraz więcej czasu.  Ona sympatyczna dziewczyna, która wiele potrafi poświęcić dla osób, które kocha. Podczas czytania tej historii możemy zauważyć zmianę w jednym i drugim bohaterze.  Czy coś między nimi nastąpi ?  Przekonajcie się sami :)  Historia pełna humoru, łez, romansu, a także pikantniejszych momentów. Bohaterowie są dobrze napisani. Tacy realni. Clash niektórymi swoimi zachowaniami mnie wkurzało, bo zachowywał się jak mały gówniarz. Emily jest przesympatyczną osoba, której nie da się nie lubić. Widać jak przechodzi metamorfozę, którą oglądałam z czystą radością.  Poza głównymi bohaterami jest też grono bohaterów pobocznych, którzy idealnie dopełniają całości. Każdy z nich jest inny, ale każdy z nich wnosi coś od siebie do tej historii.  Historia, która

"Kolekcjonerka śmierci" Lidia Stevens Recenzja #220

Hej, witajcie 




Dziś mam dla Was recenzja książki o dość znaczącym tytule. Jednak nie jest to kryminał ani horror. Jest to historia dzielnej kobiety. Ale jak zwykle od początku.

Na stronach tej powieści zostało przedstawione życie autorki. Które jest, jak sama autorka mówi życiem "zwykłego człowieka".
Swoją historię rozpoczyna od momentu poznania swojego pierwszego męża. Ich pierwsze spotkanie oraz późniejsze życie. Opowiada jak rozkręcała swój własny biznes, jak na świat przyszedł ich syn. Przestawia swoich znajomych, rodzinę. Co się stało z jej pierwszym mężem. Jak poznała drugiego, a potem trzeciego. Gdzie pognał ją świat. Jak podniosła się z każdej porażki, a w tym aspekcie los jej nie oszczędzał.

Autorka przedstawiła tu swoje życie, myśli oraz swój sposób do osiągania obranego celu. 
Wiele przeżyła chwil radości, ale również i chwil smutku. Kiedy okazywało się, że trzeba przewartościować swoje myślenie o innych. Kiedy na swojej drodze spotykała osoby, którym starała się pomóc najlepiej jak potrafiła.

Czytałam tą historię z zainteresowaniem, choć nie jestem fanką tego typu literatury. Moje serce bije do fantastyki, kryminałów, nie do biografii. Jednak ta historia mnie do siebie przekonała. Fajnie się ją czyta i podczas czytania ma się wrażenie jak by autorka była koleżanka, która właśnie przedstawia swoją historię przy kawie.
Mnie ona kupiła. Bardzo mi się podobała.
Ukazała fakt, że po każdej burzy wychodzi słońce, lecz niekiedy trzeba trochę więcej na niego poczekać. Ale najważniejsze to nie poddawać się, tylko walczyć dalej. Można zrobić przystanek, ale nie może ten przystanek trwać całe życie.
Goraco polecam Wam tą pozycje. Warto ją przeczytać :) 

 Trzymajcie się;) 
Dane książki: 
Wydawnictwo: Poligraf
Rok wydania: 2021 
Liczba stron: 448
Moja ocena: 7/10

Komentarze