"Clash" Belle Aurory Recenzja #243

Obraz
Hej, witajcie Dziś przychodzę do Was z recenzja świetnej książki o gitarzyście (ahhh <mdleje>) Historia Connora i Emily.  On arogancki, pewny siebie gitarzysta, który pokazuje swoją niechęć do Emily. Jednak spełnia z nią coraz więcej czasu.  Ona sympatyczna dziewczyna, która wiele potrafi poświęcić dla osób, które kocha. Podczas czytania tej historii możemy zauważyć zmianę w jednym i drugim bohaterze.  Czy coś między nimi nastąpi ?  Przekonajcie się sami :)  Historia pełna humoru, łez, romansu, a także pikantniejszych momentów. Bohaterowie są dobrze napisani. Tacy realni. Clash niektórymi swoimi zachowaniami mnie wkurzało, bo zachowywał się jak mały gówniarz. Emily jest przesympatyczną osoba, której nie da się nie lubić. Widać jak przechodzi metamorfozę, którą oglądałam z czystą radością.  Poza głównymi bohaterami jest też grono bohaterów pobocznych, którzy idealnie dopełniają całości. Każdy z nich jest inny, ale każdy z nich wnosi coś od siebie do tej historii.  Historia, która

„Dusze z Ciemności i Światła. Tom 1: Śmierć żyje” Hubert Oleksak Recenzja #213

Hej, witajcie




Książka, która zdobyła moje serce okładką. Potem oczarował mnie jej opis, aż przepadłam w jej treści.

Ale jak zwykle od początku;)

W książce został przedstawiony świat Derre. Gdzie wiele lat wcześniej odbyła się walka między Aniołami i Demonami. W wyniku niej w kamieniu miecza Gabriela została zaklęta dusza najpotężniejszego wojownika, walczącego po stronie Demonów, Żniwiarza. Po wielu latach kilka osób postanawia odnaleźć zaginiony miecz. Wyprawa okazała się niebezpieczna w skutkach. Na świat został uwolniony niebezpieczny demon Żniwiarz. Czy ludzkość jest w niebezpieczeństwie? Przekonajcie się sami czytając tą wspaniałą historie.

 


Zacznę od tego, że jest to debiut polskiego autora. Jednak dla mnie jest to powieść na światowym poziomie. Historia, która wciąga czytelnika w swój, pełen magii, świat. Gdzie można spotkać wiele magicznych Stworzeń i ludzi posługujących się magią.

Bohaterowie są tu przeróżni ,wzbudzają wiele skrajnych emocji od zachwytu po irytacje. Moją uwagę w 100% zdobył Żniwiarz i jego postrzeganie świata. Tak bardzo pasuje to do moich przemyśleń dotyczących realnego świata. Święci, czyli ludzie obdarzeni magią, są tak irytujący, że miałam ochotę sama ich zabić.

Akcja powieści nie pozwala się czytelnikowi nudzić. Nie ma tu sytuacji ,w której bym się nudziła. Świetnie wykreowany i opisany świat Czytając można poczuć się tak jakby się tam było_

Jestem oczarowana tą historią, tym światem, a przede wszystkim Żniwiarzem (totalnie #teamżniwiarz). Polecam Wam tą książkę z całego serca.

Jest to ten typ powieści, którą chcesz skończyć i jednocześnie nie chcesz skończyć.

Czekam na więcej, z niecierpliwością i zachwytem nad tym światem.



 Trzymajcie się;) 
Dane książki: 
Wydawnictwo: Novea Res
 Rok wydania: 2021
Liczba stron: 556
Moja ocena: 10/10

Komentarze