"Clash" Belle Aurory Recenzja #243

Obraz
Hej, witajcie Dziś przychodzę do Was z recenzja świetnej książki o gitarzyście (ahhh <mdleje>) Historia Connora i Emily.  On arogancki, pewny siebie gitarzysta, który pokazuje swoją niechęć do Emily. Jednak spełnia z nią coraz więcej czasu.  Ona sympatyczna dziewczyna, która wiele potrafi poświęcić dla osób, które kocha. Podczas czytania tej historii możemy zauważyć zmianę w jednym i drugim bohaterze.  Czy coś między nimi nastąpi ?  Przekonajcie się sami :)  Historia pełna humoru, łez, romansu, a także pikantniejszych momentów. Bohaterowie są dobrze napisani. Tacy realni. Clash niektórymi swoimi zachowaniami mnie wkurzało, bo zachowywał się jak mały gówniarz. Emily jest przesympatyczną osoba, której nie da się nie lubić. Widać jak przechodzi metamorfozę, którą oglądałam z czystą radością.  Poza głównymi bohaterami jest też grono bohaterów pobocznych, którzy idealnie dopełniają całości. Każdy z nich jest inny, ale każdy z nich wnosi coś od siebie do tej historii.  Historia, która

„Niegrzeczne święta” Praca zbiorowa Recenzja #206

Hej, witajcie 



Ta książka przyciągnęła mnie swoją okładką i dla niej złamałam swoje postanowienie o nieczytaniu świątecznych książek. Było watro!

Jest to zbiór opowiadań napisanych przez Meg Adams, Justyna Chrobak , Ewelina Dobosz, Anna Langner, Agnieszka Lingas-Łoniewska, Kinga Litkowiec, Beata Majewska, Katarzyna Berenika Miszczuk, Emilia Szelest, Robert Ziębiński.

Pod przepiękną okładką skrywa się dziesięć opowiadań. Dziesięć różnych bohaterów, różnych historii różnych autorów. Dzięki nimi możemy poznać ich styl i przekonać się czy nam podpasują.

Niektóry z tych opowiadań wzbudziły moja ciekawość i z chęcią poznałam bym te historię w szerszej odsłonie.  Moimi faworytami są „Nieproszony gość”, „Dziewczyna pod choinkę” , „Świąteczna ucieczka”.  Równocześnie dwa z nich zawiodły moje oczekiwania są nimi „ Śnieg w jej włosach”, „Pocałunek pod jemiołą”.  

Może nie za dużo tu klimatu świat, ale miłość czuć w powietrzu.  Każde opowiadanie jest inne, napisane w innym stylu ale wszystkie łączy pożądanie  i pikanteria.

Nie będę tu opowiadać o każdym z nich oddzielnie, bo są za krótkie i niechcąco mogę zdradzić za wiele. Przeczytajcie sami i dajcie znać, które Wam przypadło od gustu.

Świetny prezent dla każdej grze(sz)cznej osoby ;)

Dajcie jej szanse, bo ta okładka skrywa cudne historię ;) Polecam z całego serca ;)



 Trzymajcie się;) 
Dane książki: 
Wydawnictwo: Wydawnictwo Kobiece
 Rok wydania: 2020
 Liczba stron: 429
Moja ocena: 8/10

Komentarze