"Clash" Belle Aurory Recenzja #243

Obraz
Hej, witajcie Dziś przychodzę do Was z recenzja świetnej książki o gitarzyście (ahhh <mdleje>) Historia Connora i Emily.  On arogancki, pewny siebie gitarzysta, który pokazuje swoją niechęć do Emily. Jednak spełnia z nią coraz więcej czasu.  Ona sympatyczna dziewczyna, która wiele potrafi poświęcić dla osób, które kocha. Podczas czytania tej historii możemy zauważyć zmianę w jednym i drugim bohaterze.  Czy coś między nimi nastąpi ?  Przekonajcie się sami :)  Historia pełna humoru, łez, romansu, a także pikantniejszych momentów. Bohaterowie są dobrze napisani. Tacy realni. Clash niektórymi swoimi zachowaniami mnie wkurzało, bo zachowywał się jak mały gówniarz. Emily jest przesympatyczną osoba, której nie da się nie lubić. Widać jak przechodzi metamorfozę, którą oglądałam z czystą radością.  Poza głównymi bohaterami jest też grono bohaterów pobocznych, którzy idealnie dopełniają całości. Każdy z nich jest inny, ale każdy z nich wnosi coś od siebie do tej historii.  Historia, która

„Nieodpowiednia dziewczyna” J. Harrow Recenzja #177

Hej, witajcie


Znacie to uczucie kiedy patrzycie na okładkę książki na zapowiedzi i wiecie, ze ją niedługo przeczytacie? To się nazywa miłość od pierwszego wejrzenia.  Miałam taką sytuację  już parę razy i tak samo było i z tą książką. A jakie było moje zdziwienie, gdy okazało się, ze ta książka jest napisana przez polską autorkę.  Dziś właśnie recenzja tej książki, która skradła moje serce już samą okładką.
Głównymi bohaterami są Daniel i Eve. Totalne przeciwieństwa. On ułożony, z dobrego domu. Ona buntowniczka, która od początku miała pod górkę.  Spotykają się przypadkiem, lecz okazuję się że Daniel całkiem dobrze zna przeszłość Evy. Kiedyś, gdy przeprowadził się z rodzicami do Londynu. W ich nowym mieszkaniu znalazł pamiętnik dziewczyny o imieniu Jojo, po latach okazało się, ze spotkał tą dziewczynę i jest nią Eve.  Co z tego wyjdzie? Przekonajcie się sami ;)

W tej książce spotykamy dwa różne światy, które się ze sobą zderzają.   A później przenikają.
Jest to historia o skomplikowanym związku, który pojawił się niespodziewanie. Te dwa bieguny muszą nauczyć się ze sobą żyć. Czy im się uda?  Tego dowiecie się sami.
To opowieść o walce z samy sobą i swoimi przekonaniami, ze swoją przeszłością.
Nie ma tu tak utartego schematu on- Bad boy, ona-to tak która go ratuję. W tej książce jest całkowicie na odwrót. Ona nienawidzi mężczyzn, on stara się do niej dotrzeć.  Ona nie jest odpowiednia kandydatką na dziewczynę, żonę jednak Daniel twierdzi inaczej ;)
Historia przedstawiona w tej książce porusza. Pochłonęłam ją w parę godzin, ale na wiele pozostała w mojej głowie.
Bohaterowie są bardzo dobrze napisani.  Są niejednoznaczni i nieprzewidywalni. Każdy z nich ma skomplikowane życie i każdy z nich wzbudzał we mnie różne emocje.  Świetnie się bawiłam odkrywając ich strony.
Całą historia została przedstawiona w lekki i barwny sposób trudno się od niej oderwać, gdy się zacznie.  Bardzo dobry debiut, który stawia wysoko poprzeczkę dla kolejnych powieści autorki.
Polecam z całego serca ;)
A ja czekam na dalsze losy ;) 

Za możliwość przeczytania dziękuję wydawnictwu Zysk i S-ka
 Trzymajcie się;)
Dane książki: 
Wydawnictwo:  Zysk i S-ka
Rok wydania: 2020
 Liczba stron: 328
 Moja ocena: 10/10

Komentarze