"Clash" Belle Aurory Recenzja #243

Obraz
Hej, witajcie Dziś przychodzę do Was z recenzja świetnej książki o gitarzyście (ahhh <mdleje>) Historia Connora i Emily.  On arogancki, pewny siebie gitarzysta, który pokazuje swoją niechęć do Emily. Jednak spełnia z nią coraz więcej czasu.  Ona sympatyczna dziewczyna, która wiele potrafi poświęcić dla osób, które kocha. Podczas czytania tej historii możemy zauważyć zmianę w jednym i drugim bohaterze.  Czy coś między nimi nastąpi ?  Przekonajcie się sami :)  Historia pełna humoru, łez, romansu, a także pikantniejszych momentów. Bohaterowie są dobrze napisani. Tacy realni. Clash niektórymi swoimi zachowaniami mnie wkurzało, bo zachowywał się jak mały gówniarz. Emily jest przesympatyczną osoba, której nie da się nie lubić. Widać jak przechodzi metamorfozę, którą oglądałam z czystą radością.  Poza głównymi bohaterami jest też grono bohaterów pobocznych, którzy idealnie dopełniają całości. Każdy z nich jest inny, ale każdy z nich wnosi coś od siebie do tej historii.  Historia, która

„Zdradzieckie serce” Mary E. Pearson Recenzja #105

Hej, witajcie

Dziś przychodzę do Was z recenzją książki, która niedawno miała swoją premierę. A jest to drugi tom przygód Lii i Rafe’a, pary którą poznajemy w „Fałszywym pocałunku”.
Tym razem akcja przenosi się do Vendy, miasta, które jest mroczne, niebezpieczne.  Miasto, w którym nie ma dzieci, ponieważ muszą szybko się nauczyć jak przetrwać.
Lia i Rafe trafiają tam jako więźniowie.  Lia, jak pamiętacie z pierwszej części, zostaje tam zabrana przez Kadena, a Rafe postanowił ją uratować.  Co się dzieje w samej Vendzie musicie przeczytać sami.
Jeszcze bardziej polubiłam Lię, która w tej części pokazuje, że potrafi poradzić sobie w każdej sytuacji.
W tej części bardziej poznaje Kadena, Rafe zostaje zepchnięty na dalszy plan. Odgrywa swój plan, mniej lub bardziej dobrze. Lecz nie on jest tu ważny. Za to o Kadenie, Zabójcy, który był bardzo tajemniczy poznajemy go lepiej.
Cieszy mnie fakt, że nie powstaje w tej części żaden trójkąt miłosny, tylko miłość jest tu ukazana jako tło.  Jest bardzo subtelnie pokazana.
Pojawia się tu też kolejny bohater, który trochę w tej całej historii namiesza. Jest to Komizar, który wzbudza we mnie bardzo skrajne emocję od nienawiści, do szacunku. Jest to bohater, który zajmuje miejsce Rafa w tej części. Dzięki niemu, według mnie. Lia uczy się jak postępować, będąc w Vendzie.

Co do fabuły?
Fajna, wartka akcja, która nie pozwala się nudzić. Fabułą daje nam więcej pytań niż odpowiedzi i gdy sądzę, że już coś wiem zmieni a się to w okamgnieniu. Zakończenie dostarcza tyle pytań bez odpowiedzi, że mam wielkie oczekiwania dotyczące kolejnej części.
Nadal dla mnie najbardziej tajemniczym tematem, jest Dar, który nadal nie bardzo jest dla mnie zrozumiały. Jest takim dodatkiem, ale nie wiadomo po co. Może kolejna części ukaże go w lepszym, świetle.
Ale tej książki nic w moich oczach nie może zepsuć. Jest to świetna, mroczna historia, o dzielnej kobiecie, która potrafi postawić na swoim. Nie pokazuje tego, ze boi się ale z całych sił pokazuje. że nie będzie tańczyć tak jak jej zagrają.
Ja gorąco polecam tą, jak i poprzednią cześć. Przeczytajcie, a na pewno nie zawiedziecie się na niej.





"Mieliśmy straszliwy początek, jednak to nie oznacza, że nie możemy mieć lepszego zakończenia."
A tu możecie zobaczyć przepiękny trailer: https://www.facebook.com/maniaczkaz/videos/1888641981223976/
A tu możecie kupić książkę z autografem autorki: https://bonito.pl/k-1150418-kroniki-ocalalych-tom-2-zdradzieckie-serce-z-autografem
 Trzymajcie się;)

 Dane książki:
 Wydawnictwo: Initium
Rok wydania: 2018
 Liczba stron: 521
Moja ocena:10/10

Komentarze

  1. Nie czytałam tej serii, jednak bardzo mnie ciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wrażenie, że jestem jedyną osobą, która nie jest zakochana w tej serii. Pierwszy tom był fajny, ale no, tylko fajny. Ale super, że tobie się podobało!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to mówią każdy ma swój gust, a ja uwielbiam takie klimaty;)

      Usuń

Prześlij komentarz