"Clash" Belle Aurory Recenzja #243

Obraz
Hej, witajcie Dziś przychodzę do Was z recenzja świetnej książki o gitarzyście (ahhh <mdleje>) Historia Connora i Emily.  On arogancki, pewny siebie gitarzysta, który pokazuje swoją niechęć do Emily. Jednak spełnia z nią coraz więcej czasu.  Ona sympatyczna dziewczyna, która wiele potrafi poświęcić dla osób, które kocha. Podczas czytania tej historii możemy zauważyć zmianę w jednym i drugim bohaterze.  Czy coś między nimi nastąpi ?  Przekonajcie się sami :)  Historia pełna humoru, łez, romansu, a także pikantniejszych momentów. Bohaterowie są dobrze napisani. Tacy realni. Clash niektórymi swoimi zachowaniami mnie wkurzało, bo zachowywał się jak mały gówniarz. Emily jest przesympatyczną osoba, której nie da się nie lubić. Widać jak przechodzi metamorfozę, którą oglądałam z czystą radością.  Poza głównymi bohaterami jest też grono bohaterów pobocznych, którzy idealnie dopełniają całości. Każdy z nich jest inny, ale każdy z nich wnosi coś od siebie do tej historii.  Historia, która

„Ciemna strona” Tarryn Fisher Recenzja #82

Hej, witajcie
Dziś mam dla Was recenzję książki, która zrobiła z mojego mózgu sieczkę.
Główną bohaterką tej historii  jest Senna, pisarka. Po ostatnim swoim sukcesie zmieniła numer telefonu i przestała odpowiadać na emaile. Jest kobietą doświadczoną przez życie, a także nie ma szczęścia w miłości.
 Pewnego dnia budzi się w całkiem nieznanej sypialni, w nieznanym domu. Okazuje się, że została porwana i zamknięta na totalnym odludziu. W domu znajduje się zapas jedzenia i pewien mężczyzna.
Kto ich porwał? Co miał na celu? I gdzie się znaleźli? A najważniejsze pytanie jak się stąd wydostać?

Od razu mówię nie jest to książka łatwa, lekka i przyjemna. Jest to książka, która czytelnikowi „zlasuje” mózg.
„Ciemna strona” jest książką przerażającą, straszną, która wywołuje u czytelnika gęsią skórkę. Książka, po przeczytaniu której będziecie oglądać się za siebie.
Jest to książka, która spowodowała , że jednocześnie wkur… się na główną bohaterkę za jej niektóre zachowanie oraz współczuje jej, że takiej sytuacji się znalazła.  
Jak dla mnie nie jest to książka, którą można przeczytać jednym tchem. Czytałam ją na raty, nie z powodu, że mi się nie spodobała, lecz z powodu, że musiałam przemyśleć co się tam działo.
Autorka spowodowała swoją historią to, że byłam razem z nimi zamknięta w tym domu, a jednocześnie musiałam na wszystko patrzeć z boku, bo nic nie mogłam im podpowiedzieć.
Dowiaduje się tu jak działa umysł osoby pozostającej w zamknięciu i nie mającej pewności czy uda jej się ciec z tego więzienia.
Co do zakończenia? Niespodziewałam się takie obrotu sprawy.  Wymyśliłam przeróżne zakończenie, znalazłam kilku potencjalnych porywaczy, ale nawet przez chwile przez myśl nie przeszła mi, że to zrobiła ta osoba.

Wzruszająca historia, która działa na psychikę.
Książka jest fenomenalna, z akcją która zaskakuje w każdej sekundzie. 
 Świetnie napisani bohaterowie, których nie da się tylko lubić lub tylko nienawidzić.

Polecam przeczytać, naprawdę warto.
"Być może prawdopodobieństwo odnalezienia wszystkich swoich bratnich dusz jest bardzo niewielkie. Czasami jednak masz szczęście i spotykasz jedną z nich. Od razu to czujesz. I nie chodzi o to, że postanawiasz kochać taką osobę pomimo jej wad i dzielących was różnic, ale po prostu kochasz ją, w ogóle się o to nie starając. Kochasz jej wady."
 Trzymajcie się;)
 Dane książki:
 Wydawnictwo: SQN
Rok wydania: 2017
Liczba stron: 320
Moja ocena:10/10

Komentarze