"Clash" Belle Aurory Recenzja #243

Obraz
Hej, witajcie Dziś przychodzę do Was z recenzja świetnej książki o gitarzyście (ahhh <mdleje>) Historia Connora i Emily.  On arogancki, pewny siebie gitarzysta, który pokazuje swoją niechęć do Emily. Jednak spełnia z nią coraz więcej czasu.  Ona sympatyczna dziewczyna, która wiele potrafi poświęcić dla osób, które kocha. Podczas czytania tej historii możemy zauważyć zmianę w jednym i drugim bohaterze.  Czy coś między nimi nastąpi ?  Przekonajcie się sami :)  Historia pełna humoru, łez, romansu, a także pikantniejszych momentów. Bohaterowie są dobrze napisani. Tacy realni. Clash niektórymi swoimi zachowaniami mnie wkurzało, bo zachowywał się jak mały gówniarz. Emily jest przesympatyczną osoba, której nie da się nie lubić. Widać jak przechodzi metamorfozę, którą oglądałam z czystą radością.  Poza głównymi bohaterami jest też grono bohaterów pobocznych, którzy idealnie dopełniają całości. Każdy z nich jest inny, ale każdy z nich wnosi coś od siebie do tej historii.  Historia, która

„Potęga zemsty” Daniel Komorowski Recenzja #216

Hej, witajcie 



Zakończenie drugiego tomu złamało moje serduszko. Zmarł Ragnar, Ivar ogłosił zemstę i ta właśnie zemsta jest głównym wątkiem całej historii tego tomu.

Do zemsty zostają zaproszeni wszyscy, przyjaciele jak i wrogowie. Pod dowództwem Ivara na odległe ziemie wyruszają oddziały wikingów. A ich celem jest zemsta za śmierć potężnego wojownika. Czy im się to uda? I jakie przygody spotkają ich po drodze musicie przekonać się sami;)



Od początku tej historii dzieje się tak wiele, że nie da się przy niej nudzić. Niespodziewane zwroty akcji nie pozwalają oderwać się od niej. Odkrywa się tu drugą twarz bohaterów, o których nawet nie można było pomyśleć, że są do tego zdolni.

Z tekstu aż wylewa się realizm. Te emocje, te dźwięki ( które słyszę w mojej głowie) powodują, że czułam się jak bym sama uczestniczyła w tych starciach. A to co musiał pokonać Ivar no majstersztyk.

Moją największą uwagę zwrócił Ivar, który jest wybitnym strategiem i naprawdę wie co robi i jest w tym najlepszy. Mam nadzieje, że los ( tzn Autor ;p) będzie dla niego łaskawy i osiągnie to co pragnie ;)

Dwa pierwsze tomy poniosły poprzeczkę wysoko, ale ten tom ją z łatwością przeskoczył i wybił w kosmos. Jestem oczarowana tym światem, tymi bohaterami, tymi wydarzeniami. Chce więcej.

Nie jestem fankom literatury z historią w tle, ale w tej jestem zakochana i czekam z niecierpliwością na kolejne przygody. Zwłaszcza po tym zakończeniu. Jestem ciekawa co Ivar zrobi z zastała sytuacją.

Gratuluje autorowi tak lekkiej i świetnie przedstawionej historii. Pomimo ok. 500 stron przez historię się płynie i nie wiadomo kiedy się kończy.

Polecam Wam z całego serca. Zakochacie się w tym świecie i bohaterach tak jak i ja;)



Za możliwość poznania tego świata dziękuje Wydawnictwu Replika ;) 

 Trzymajcie się;)

 Dane książki: 
Wydawnictwo: Replika
Rok wydania: 2021
 Liczba stron: 528
Moja ocena: 10/10

Komentarze