"Clash" Belle Aurory Recenzja #243

Obraz
Hej, witajcie Dziś przychodzę do Was z recenzja świetnej książki o gitarzyście (ahhh <mdleje>) Historia Connora i Emily.  On arogancki, pewny siebie gitarzysta, który pokazuje swoją niechęć do Emily. Jednak spełnia z nią coraz więcej czasu.  Ona sympatyczna dziewczyna, która wiele potrafi poświęcić dla osób, które kocha. Podczas czytania tej historii możemy zauważyć zmianę w jednym i drugim bohaterze.  Czy coś między nimi nastąpi ?  Przekonajcie się sami :)  Historia pełna humoru, łez, romansu, a także pikantniejszych momentów. Bohaterowie są dobrze napisani. Tacy realni. Clash niektórymi swoimi zachowaniami mnie wkurzało, bo zachowywał się jak mały gówniarz. Emily jest przesympatyczną osoba, której nie da się nie lubić. Widać jak przechodzi metamorfozę, którą oglądałam z czystą radością.  Poza głównymi bohaterami jest też grono bohaterów pobocznych, którzy idealnie dopełniają całości. Każdy z nich jest inny, ale każdy z nich wnosi coś od siebie do tej historii.  Historia, która

„Obawiam się Ciebie” Clara Amane Recenzja #204

Hej, witajcie 



Książka, która przyciągnęła mnie do siebie swoją okładką.  A, że jestem sroką okładkową piękne okładki mnie przyciągają.  Nie było innego wyboru musiałam poznać tę historię, którą skryła się pod tą okładka.

Historia opowiada losy Anny, która jest masażystką w ośrodku rehabilitacyjnym. Kocha swoją pracę jak i swoich przyjaciół. Jednak ma przeszłość, która nie do końca jest kolorowa.

W jej życiu i pracy pojawia się tajemniczy Przemek, który zawrócił jej w głowie. Jednak i on ma jakąś tajemnice i przeszłość. 

Co z tego wyniknie? Jak potoczą się ich losy? Czy przeszłość bardzo zamiesza w teraźniejszości? Dowiedzcie się sami;)



Historia trudnej miłości i walki o szczęście z nutką włoskiego temperamentu. Historia, która zaskakuje i nie pozwala się od siebie oderwać.  Bardzo fajny pomysł na fabułę jednak podczas czytania tej książki czegoś mi brakło. Tak jak by nie do końca został wykorzystany ten potencjał. Wiem, ze jest to debiut i mam nadzieje, że to czego brakowało mi tu znajdę w kolejnej części tej historii. ( Bo będzie kolejna część, prawda?)

Niektóre zachowania bohaterów wydały mi się takie nie dopasowane do ich wieku.  A zakończenie spowodowało u  mnie wielki szok. Nie sądziłam, ze tak się to skończy. Dlatego czekam na kolejną cześć z niecierpliwością.  Mam pewne podejrzenia jak to się może dalej potoczyć.

Podsumowując. Fajna historia z dobrym potencjałem, lecz nie do końca wykorzystanym. Jednak całość jest jak najbardziej na plus i trzymam kciuki, aby te niedociągnięcia nie pojawiły się w kolejne części ;)

Dziękuje Wydawnictwu Feniks za możliwość poznania tej historii;)
 Trzymajcie się;) 
Dane książki: 
Wydawnictwo:Wydawnictwo Feniks
 Rok wydania: 2020
Liczba stron: 350
Moja ocena: 8/10

Komentarze