"Clash" Belle Aurory Recenzja #243

Obraz
Hej, witajcie Dziś przychodzę do Was z recenzja świetnej książki o gitarzyście (ahhh <mdleje>) Historia Connora i Emily.  On arogancki, pewny siebie gitarzysta, który pokazuje swoją niechęć do Emily. Jednak spełnia z nią coraz więcej czasu.  Ona sympatyczna dziewczyna, która wiele potrafi poświęcić dla osób, które kocha. Podczas czytania tej historii możemy zauważyć zmianę w jednym i drugim bohaterze.  Czy coś między nimi nastąpi ?  Przekonajcie się sami :)  Historia pełna humoru, łez, romansu, a także pikantniejszych momentów. Bohaterowie są dobrze napisani. Tacy realni. Clash niektórymi swoimi zachowaniami mnie wkurzało, bo zachowywał się jak mały gówniarz. Emily jest przesympatyczną osoba, której nie da się nie lubić. Widać jak przechodzi metamorfozę, którą oglądałam z czystą radością.  Poza głównymi bohaterami jest też grono bohaterów pobocznych, którzy idealnie dopełniają całości. Każdy z nich jest inny, ale każdy z nich wnosi coś od siebie do tej historii.  Historia, która

„Ktoś w twoim domu” Stephanie Perkins Recenzja #195

Hej, witajcie 



Książka, która skusiła mnie swoją okładką.  A po tej opinii byłam jeszcze bardziej jej ciekawa: „Ktoś jest w twoim domu to wstrząsająca i niesamowicie wciągająca lektura z wybitną galerią postaci, cudownie przerażającą scenerią i absolutnie bezlitosną liczbą trupów. Ten slasher znakomicie napisany przez jedną z najlepszych współczesnych amerykańskich pisarek z gatunku Young Adults najlepiej czytać w nocy z dużą miską popcornu na kolanach“.
Czy ta książka dała radę? Przeczytajcie dalej;)

Akcja tej książki toczy się na prowincji amerykańskiej. Małe miasteczko, gdzie każdy zna każdego. Makani przyjechała tu z Hawai do babci, którą ma się opiekować.  W tym miasteczku zaczyna dochodzić do morderstw.  Nikt nie wie na jakiej podstawie morderca wybiera swoją ofiarę.  Czy morderca zostanie złapany? Przeczytajcie sami;)

 

Niestety książka nie do końca przypadła mi do gustu. Po świetnym i pełnym emocji początku potem cała historia przemienia się w słaby romans między dwójką nastolatków. A zbrodnia i znalezienie mordercy przeszło na dalszy plan. Niestety nie znalazłam tu napięcia, a klimat z początku bardzo szybko się ulotnił. Wydaje mi się jednak, ze osoby które są młodsze ode mnie i mniej tego typu książek przeczytały, będą zadowolone.  W moim przypadku wymagam więcej od książek tego typu. Bardziej dopracowana fabuła i więcej szczegółów. A także większą uwagę zwróconą na motyw zbrodni.

Widziałam potencjał w tej historii, ale totalnie nie został on wykorzystany.

Zostawię tą książkę Waszej ocenie. Dla mnie nie jest ona dobra.

Dziękuje Wydawnictwu Zyski i S-ka za możliwość poznania tej historii. 



 Trzymajcie się;)
 Dane książki: 
Wydawnictwo: Zysk i S-ka
 Rok wydania: 2020
Liczba stron: 346
 Moja ocena: 6/10

Komentarze