"Światło i Cienie" Anne Bishop

Obraz
Hej, witajcie  ❗Uwaga! Mogą pojawić się spojlery z pierwszej części ❗ Kiedy pojawił się pierwszy tom tej serii przeczytałam go dość szybko i zauroczyłam się tą historią. Z racji tego, że długo trzeba było czekać na kontynuację trochę zapomniałam o niej. Lecz teraz powróciłam do tego magicznego świata. Czy nadal jest taki dobry, jak go pamiętam ? Ale o tym za chwilę 😜 Rzeź wiedźm, która miała miejsce na wschodnich ziemiach i jej konsekwencje zmusza Barda i Muzę do wyruszenia w świat i odnalezieniu jedynej osoby, która może pomóc wiedźma i całemu światu Fae. Muszą odnaleźć Myśliwego i mieć nadzieję, że on pomoże w ochronie wiedźm i zjednoczeniu Fae. Czy im się to uda? O tym przekonajcie się sami 😉 Jest to inny tom niż pierwszy, bo to nie skupiamy się na Ari lecz więcej uwagi poświęcone zostało podróży Barda i Muzy a także historia Zbieraczki i Fae oraz ludzi z zachodnich ziem. Podoba mi się ta zamiana ponieważ mogłam poznać myśli innych osób mających wpływ na tą historię. Coś co na poc

"Odzyskana tożsamość" Monika Magoska-Suchar

Hej, witajcie



Czas dokończyć historię Mili i Shine 😉
❗Uwaga! Mogą pojawić się spojlery z tomu 1❗
Pierwszy tom skończył się tak, że kolejny tom był potrzebny na teraz, na już. Ale już koniec oczekiwania i w nasze ręce trafia drugi, ostatni, tom tej historii. Czy spełnił oczekiwania, które pojawiły się po lekturze pierwszego tomu? O tym za chwilę 😜
Mila opuściła Japonię dla dobra Shine. Jednak on uważa inaczej i za wszelką cenę chce ją sprowadzić na nowo w swoje ramiona.
Po powrocie do domu okazuje się, że nie tylko jej siostra miała tajemnice lecz jej matka i były narzeczony również wiele przed nią ukrywali. Dla nich liczy się kasa i znaleźli sposób, aby ją zdobyć w dużej ilości. Czy im się to uda?
Czy przyszłemu bossowi japońskiej mafii uda się odzyskać ukochaną? Czy prawda wyjdzie na jaw? O tym przekonajcie się sami 😉
Jak zwykle autorka nie pozwala się nudzić. Dzieje się tu wiele, jednak wszystko jest tu tak napisane, że nie da się w tym pogubić.
Jak zacznie się poznawać tą historię tak nie wiadomo kiedy okazuje się, że jest już koniec.
Wciąga niesamowicie i trzyma w tym świecie do końca.
Wiele zostaje przed nami odkryte co w pierwszym tomie stanowiło zagadkę.
Widać, że bohaterowie się rozwinęli i wyszli ze swoich baniek co tylko dodaje uroku tej historii.
Bardzo kibicowałam głównym bohaterom, ich podróż nie była usłana różami (czy może lepiej napisać kwiatami wiśni 😜). Wiele na ich drodze przeszkód. A czy z nimi sobie poradzą musicie przekonać się sami 😉
Pierwszy tom postawił bardzo wysoko poprzeczkę, jednak drugi spokojnie ją pokonał.
Na kartach tej powieści dostajemy dynamiczna historia ze zwrotami akcji i miłosnymi uniesieniami.
Jestem oczarowana tą historią, a z drugiej strony smutno mi, że to już koniec przygód tej dwójki.
Z całego serca polecam 😉
Warto zagłębić się w tej historii 😈
Dziękuję wydawnictwu za możliwość poznania tej historii ❤️



 Trzymajcie się;) 
Dane książki: 
Wydawnictwo: LoveBook
 Rok wydania: 2024
 Liczba stron:  368
Moja ocena: 10/10

Komentarze