"Światło i Cienie" Anne Bishop

Obraz
Hej, witajcie  ❗Uwaga! Mogą pojawić się spojlery z pierwszej części ❗ Kiedy pojawił się pierwszy tom tej serii przeczytałam go dość szybko i zauroczyłam się tą historią. Z racji tego, że długo trzeba było czekać na kontynuację trochę zapomniałam o niej. Lecz teraz powróciłam do tego magicznego świata. Czy nadal jest taki dobry, jak go pamiętam ? Ale o tym za chwilę 😜 Rzeź wiedźm, która miała miejsce na wschodnich ziemiach i jej konsekwencje zmusza Barda i Muzę do wyruszenia w świat i odnalezieniu jedynej osoby, która może pomóc wiedźma i całemu światu Fae. Muszą odnaleźć Myśliwego i mieć nadzieję, że on pomoże w ochronie wiedźm i zjednoczeniu Fae. Czy im się to uda? O tym przekonajcie się sami 😉 Jest to inny tom niż pierwszy, bo to nie skupiamy się na Ari lecz więcej uwagi poświęcone zostało podróży Barda i Muzy a także historia Zbieraczki i Fae oraz ludzi z zachodnich ziem. Podoba mi się ta zamiana ponieważ mogłam poznać myśli innych osób mających wpływ na tą historię. Coś co na poc

"Bez strachu. Jaka jest siła marzeń i ile człowiek jest w stanie zaryzykować, aby dopiąć swego" Inez Janiak-Molęcka

Hej, witajcie



Ile jesteś w stanie zaryzykować dla marzeń?
Autorka tej książki zaryzykowała wiele, aby spełnić swoje marzenie. W swojej podróży nie była sama, ponieważ towarzyszył jej, jej mąż, Daniel.
Inez to taka pozytywnie zwariowana osoba, którą odkryłam kiedyś przypadkiem na ig. Jest tatuatorką, piosenkarką, biegaczką.
W tej książce opisuje swoją drogę do spełnienia marzenia o przebiegnięciu maratonów na wszystkich kontynentach. A dokładnie o tym jak znalazła się na Antarktydzie.
Nie będę tu opowiadać co się działo w książce, bo to trzeba samemu przeczytać.
Powiem tyle, że ta historia jest niewiarygodna. A jednocześnie jest takim wielki motywatorem do działania.
Inez jest szaloną kobietą, która pokazuje, że wiele można zrobić dla realizacji swoich marzeń.
Jest to świetna historia, którą warto poznać. Napisana w luźny sposób, przeplatana wieloma zdjęciami.
Polecam 😉
 Trzymajcie się;)

 Dane książki: 
Wydawnictwo: Pascal
 Rok wydania: 2022
 Liczba stron: 240
Moja ocena: 8/10

Komentarze